Monday 29 August 2022

Szeretettel üdvözöllek SVT oldalamon!


Rácz Brigitta vagyok, spirituális tanácsadással foglalkozom, szeretettel üdvözöllek SVT oldalamon!

Az SVT, ahogyan neve is mutatja, spirituális módszer. Spirituális lények vagyunk, akik földi életet, (életeket) választottunk, hogy tapasztalatokat szerezzünk. A tapasztalás során sokat tanultunk, örömteli, boldog életeket éltünk és karcolódtunk, gyűrődtünk is, hogy teljesen megtanuljuk, miként élhetünk egymással itt a Földön, méltóan ahhoz, akik valójában vagyunk.

Számtalan jó módszer van a Lelki jólét helyreállítására, ami a fizikai jólét kulcsa. A legtöbb módszer támogatja, kiegészíti, és erősíti egymás hatását. Az SVT módszerével felfedjük választásaink, működésünk, mintáink hátterét és Felső Énünk vezetésével átalakítjuk azokat az energiákat, amelyek eddig működtették őket. Az átalakítás lehetőséget nyújt arra, hogy szabad választással, döntéssel, új mintákat és életvitelt válasszunk, amellyel boldog, harmonikus, békés és bőséges életet teremtünk.

Számomra, az SVT egyesíti és összegzi mindazt, amit arról tanultam, hogy ki vagyok, mi vagyok valójában és hogyan működik az Univerzum. Szeretem az SVT-t, azért is, mert rendkívül kreatívan alkalmazható és nagyon hatásos.

Személy szerint én mindenkinek javaslom, hogy legalább egyszer próbálja ki az SVT-t és bízzon az élet alapvető jóságában, ami elvezeti ahhoz, ami a legjobb számára.

Szeretettel várlak és minden jót kívánok!

Rácz Brigitta


No comments:

Post a Comment

Szeretettel üdvözöllek SVT oldalamon!

Rácz Brigitta vagyok, spirituális tanácsadással foglalkozom, szeretettel üdvözöllek SVT oldalamon! Az SVT, ahogyan neve is mutatja, spiri...